Cómo preparar un plan de Social Media Marketing
En un mundo que ya es 2.0
Pedro Rojas i María Redondo
Editorial Gestión 2000 (Planeta), 2013
225 pàgines
Les xarxes socials són una realitat que ha alterat els nostres hàbits, però que encara no estan del tot instal·lades en la filosofia de treball de moltes empreses. Per això, el llibre explica com posar en marxa un pla de social media marketing, en què les empreses utilitzen les xarxes integrades a les eines de màrqueting. Des de l’any 2011, ja es parla de plans de social media marketing, degut a que quasi totes les empreses que utilitzen les xarxes socials també integren eines de màrqueting a les estratègies a la Xarxa. El llibre està escrit per dos reconeguts experts en les xarxes socials com són Pedro Rojas –director acadèmic d’Inesdi Digital Business School– i María Redondo –social media estrategist a ThePlanCompany–, que expliquen amb un llenguatge planer els diferents passos (observació, operativa, execució i avaluació) per elaborar un pla integrat en l’entorn 2.0. Al pròleg de Pilar Jericó –sòcia i directora general de Be-UP–, admet que en l’actualitat “ser a les xarxes socials ha deixat de ser una moda per convertir-se en una necessitat en estat pur i en un element estratègic vital per a les empreses”.
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari