Els butlletins informatius i els esdeveniments presencials són formats a l'alça que estan demostrant ser eficaços per connectar els lectors amb els mitjans i fidelitzar-los. La periodista Karen Montero analitza aquesta estratègia amb el suport d’experts en el sector.
Els mitjans de comunicació estan adaptant els seus formats per arribar als lectors de manera més efectiva. Les newsletters i els esdeveniments presencials han esdevingut dues estratègies clau per augmentar el compromís i la influència. Diaris com El País, eldiario.es o l'Ara han integrat aquestes eines amb èxit, millorant la seva connexió amb l'audiència.
L'ús de butlletins digitals ha crescut després de la pandèmia, cosa que permet una comunicació més personalitzada i especialitzada. Així mateix, els esdeveniments presencials ofereixen una experiència única que enforteix la relació entre mitjans i públic. Ambdues estratègies han permès als mitjans mantenir-se rellevants i innovadors en un context digital canviant.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari