Imagina que ets un mitjà de comunicació i has d'entrevistar un polític. Pots triar entre un polític que no dirà res d'especial i que serà molt curós en les respostes o un a qui li encanta parlar de coses noves i diferents. Pots triar entre un polític que no portarà audiència i un polític que tant al teu mitjà com -a l'endemà- a les xarxes socials difondrà exponencialment el teu programa o diari. Pots triar entre algú que és divertit, que dóna la cara o algú que és molt més gris.
Pots triar entre algú que no es defensa i va a remolc de les informacions que surten sobre ell o algú que ataca, que no té por, el missatge del qual va sempre per davant i que segur que aprofita el teu mitjà per a dir alguna cosa rellevant que serà portada de la resta de mitjans. Pots triar entre una persona que estudiarà les respostes i portarà un argumentari, o una persona que segurament improvisarà força i serà natural. Pots triar entre un polític amb sentit del ridícul o un que no en té. Pots triar entre un polític amb missatges racionals o un amb missatges emocionals. Pots triar entre qualsevol polític, o pots trucar a Donald Trump. Aquest és el seu èxit mediàtic. I són els periodistes els que han fet aquesta tria.
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari