La Generació Z o centennials, aquells joves nascuts des del 1994 fins al 2010, juntament amb els milennials, representen el 39% del mercat mundial i l'any 2020 la xifra s'elevarà fins al 59%. Mercè Martínez ens explica al Report.cat, setmanari digital del Col·legi, quins són els valors que destaquen d'aquesta generació i si el món està preparat per ells.
La Generació Z o centennials tenen un coneixement innat de la tecnologia i la gran majoria està connectada les 24 hores els 7 dies de la setmana a les xarxes socials. Aquesta generació ha passat de comprar en botigues físiques a consumir a través del comerç electrònic. La majoria no veu la televisió ni escolta la ràdio, sinó que consumeix informació a través de les xarxes socials. El comportament i la forma que tenen de consumir informació està molt lligada a les noves tecnologies i a la globalització.
“Haurien d’aprendre a desconnectar de la Xarxa, a graduar els temps en què estan connectats, per poder-se enriquir de tot allò que està fora de la vessant digital” afirma l'expert en la generació Z, Alberto Chinchilla. Els centennials estan molt preparats pels canvis tecnològics i, segons Chinchilla, "els hi encanta que el contingut sigui proper, creatiu, personalitzat, exclusiu, natural, immediat i efímer”. El món està preparat per aquesta generació? Com serà la pròxima generació si aquesta sembla que ja ho té tot?
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari