Indicadors d’èxit i mètriques en xarxes socials
16/02/2016 | 23/02/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
20/02/2016 | 27/02/2016 (de 10:00 a 13:00). 6 hores, 2 sessions. LLEIDA
L’objectiu del programa impartit per Pilar Yépez, és entendre què significa realment cadascuna de les mètriques de mesura de resultats en xarxes socials i aprendre com aplicar-les per disposar d’indicadors de l’èxit d’una estratègia i les seves corresponents accions.
Visualitzar informacions: infografia bàsica
19/02/2016 | 26/02/2016 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu principal del curs a càrrec de Jordi Català, és donar als participants eines per aplicar criteris, fórmules i solucions infogràfiques que els ajudin a resoldre problemes de comunicació en contextos que no necessàriament són periodístics. I també es proposen solucions infogràfiques per al periodisme modern en tots els seus vessants.
Webinar: Com es fa una nota de premsa
24/02/2016 (de 10:00 a 11:00). 1 hora.
Aquest webinar dirigit per Carles Singla, ofereix les claus essencials per fer una nota de premsa adaptada a les necessitats dels mitjans i, per tant, tenir més possibilitats d’èxit en l’objectiu que sigui difosa o que resulti realment útil als periodistes que la reben.
Dissenyar sense ser dissenyador
29/02/2016 | 01/03/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
07/03/2016 (de 09:00 a 15:00). 6 hores. GIRONA
Sovint ens trobem que després de generar uns continguts en forma de text o dades també hem de produir les peces finals: notes de premsa, newsletters, informes acuradament enquadernats i presentats, gràfics, etc. Aquest taller dirigit per Marta Aguiló, presenta un conjunt d’eines fàcils d’utilitzar i gratuïtes per crear i editar contingut gràfic i dóna pautes i criteris per utilitzar-les.
Periodista jove i freelance: com començar?
02/03/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
15/03/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. GIRONA
Aquest curs, impartit per Nereida Carrillo, es proposa donar consells pràctics a persones que volen obrir-se un camí com a professionals freelance en el món de la comunicació, especialment, recent graduats i estudiants d’últims cursos. L’objectiu és aprendre a crear-se un perfil i definir una trajectòria professional, així com reflexionar sobre com proposar i administrar col·laboracions i resoldre dubtes pràctics sobre el dia a dia dels treballadors per compte propi.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari