Has vist que cada cop és més habitual que els anuncis s’assemblin més a les pel·lícules i menys a la publicitat tradicional?
Les marques corporatives busquen transmetre els valors de l’empresa, fins el punt que “
marca” i “
valor” siguin una mateixa cosa. El mateix passa amb les marques personals. I era només qüestió de temps que les marques i les històries es trobessin. Aquesta relació se la coneix com a “
Branded Content”, un anglicisme que es refereix a qualsevol experiència d’entreteniment o comunicació que posa la marca al centre del discurs.
Les marques cada vegada recorreran més a les estratègies de “
Branded Content” per explicar-nos una història que sigui capaç de transmetre’ns el valors de l’empresa, però també ho haurem de fer els professionals. Perquè en definitiva la nostra història és la nostra marca, ja no n’hi ha prou amb la trajectòria professional que apareix en un currículum, sinó la trajectòria vital que t’ha portat fins aquí.
De “
Branded Content” i de com s’han de construir els relats promocionals en parlarà al
Col·legi de Periodistes l’escriptora i analista digital
Neus Arqués, durant el curs que impartirà els pròxims
7 d'abril,
(de 10:00 a 14:00 i de 15:30 a 17:30)
a
Girona i
9 d'abril (de 10:00 a 14:00 i de 15:30 a 17:30) a
Barcelona.
Aprofita aquesta oportunitat i
apunta-t ‘hi.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari