Hi ha un gran nombre de petites entitats i ONGs que necessiten serveis professionals de comunicació. Laura Saula ens explica al Report.cat, setmanari digital del Col·legi, quines són les peculiaritats i limitacions afegides amb què es troben els periodistes que treballen en aquest sector.
La primera de les dificultats més evidents és la de disposar de pressupostos molt ajustats. “Això ens obliga a prescindir de la publicitat i a ser molt més creatius a l’hora d’aconseguir que els mitjans vegin la nostra història com a noticiable”, explica Marina Llansana, sòcia cofundadora de Lidera Comunicació, agència que es dedica a portar la comunicació de diferents associacions i entitats. Tot i això, la periodista considera que el gran avantatge és que, al contrari de les empreses de productes, les entitats solen oferir continguts d’interès social que fàcilment capten l’interès dels periodistes. I si encara filem més prim, també acostumen a fer campanyes amb presència de cares conegudes. “És molt fàcil aconseguir que els famosos participin, perquè és un win-win tant per la nostra campanya, com per la seva imatge personal”, assegura Llansana.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari