A la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes hem organitzat una activitat per conèixer a fons el primer restaurant del món convertit en museu: un espai per reflexionar sobre la gastronomia i la innovació.
La visita, exclusiva per a periodistes col·legiats, és gratuïta, però cal inscripció prèvia perquè les places són limitades. Es farà el dimecres 30 d'abril a les 10 del matí i s'allargarà unes tres hores. El desplaçament fins a Cala Montjoi s'ha de fer amb cotxes particulars.
Un matí per entendre per què elBulli va ser el restaurant que ho va canviar tot en el món de la gastronomia. Des de la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes hem organitzat una visita guiada gratuïta i exclusiva per a col·legiats a elBulli1846, el primer restaurant del món convertit en museu. Un espai únic creat i pensat per salvaguardar el llegat de elBulli, promoure l’actitud innovadora i generar contingut de qualitat per a l’educació i l’autoaprenentatge de la restauració gastronòmica.
A la mítica Cala Montjoi, farem un recorregut de prop de tres hores a través d'un espai de prop de quatre mil metres quadrats per reflexionar sobre la gastronomia i la innovació, i entendre la història de elBulli com a empresa i de tots els projectes que abasta elBullifoundation -com la Bullipedia o elBulliDNA-. El museu elBulli1846 consta de quatre espais: l'exterior, per reflexionar sobre cuina i innovació; l'edifici històric que va acollir elBullirestaurante durant 50 anys; les relacions interdisciplinàries, que homenatja totes aquelles professions que van enriquir la capacitat innovadora d'elBulli; i elBulliDNA, que s'integra en el paisatge del Cap de Creus.
Seixanta-nou instal·lacions artístiques, conceptuals i audiovisuals ens ajudaran a comprendre per què elBulli va ser elBulli per què continua estant viu i com, més enllà del passat, mira cap al futur per continuar fent història.
La visita serà el dimecres 30 d'abril a les 10 del matí. El desplaçament fins allà cal fer-lo amb cotxes particulars (tot i que podem mirar d'organitzar cotxes compartits). Les places són limitades i la inscripció és obligatòria: pots fer-la a secretariagirona@periodistes.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari