• Pluralitat per combatre la polarització

    Adrián Caballero
    -
    26 març, 2019

    Un estudi demostra que, al contrari del que es pensa, mitjans digitals i xarxes socials aporten diferents punts de vista als lectors. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi, Adrián Caballero ens descobreix algunes de les principals afirmacions del darrer informe publicat pel prestigiós Reuters Institute for the Study of Journalism. 

    El consum de mitjans digitals i xarxes socials cada cop és més potent | Foto: Robin Worrall (Unsplash)

    Les xarxes socials, al contrari del que es pensava fins ara, no són un espai on cadascú llegeix i reforça el seu punt de vista sobre les notícies. Aquesta és una de les principals afirmacions del darrer informe publicat pel prestigiós Reuters Institute for the Study of Journalism –que depèn de la Universitat d’Oxford– que es va fer públic aquest divendres. Sota el títol Polarització i mitjans d’informació a Europa, l’estudi, de 56 pàgines, fa un repàs d’altres publicacions, tant acadèmiques com d’experts, per extreure conclusions sobre el comportament dels ciutadans envers el consum de notícies.

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.