La nova comunicació amb el vídeo en 360º i la realitat virtual
17/02/2017 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. Barcelona
La tecnologia del vídeo en 360º, el vídeo en directe en 360º i els dispositius de realitat virtual marquen la nova frontera en termes de comunicació. Aquest cur,s a càrrec d'Enrique San Juan, ens permetrà endinsar-nos en aquest nou model de comunicació.
Webinar: Gestiona, retoca i millora les teves fotos amb el mòbil
22/02/2017 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
L'objectiu d'aquesta sessió dirigida per Jordi Flamarich, és fer millors fotografies amb el nostre dispositiu, aprendre què volen dir i per a què serveixen les seves opcions de configuració, gestionar millor l'espai disponible al nostre telèfon i descobrir algunes de les millors aplicacions per anar un pas més enllà
Com dissenyar un pla de Marketing digital
Dimarts 28 de febrer i 7 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals per aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
Com parlar en públic de forma eficaç
Dimecres 1 i 8 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
L'objectiu d'aquest curs, dirigit per Josep M. Brugués, es fer arribar els nostres missatges i idees amb més claredat a tots els nostres públics, parlar amb més seguretat i confiança i aprendre a seduir i persuadir per guanyar-se l’audiència.
Maquetació de material corporatiu amb InDesign
Dijous 2, 9 i 16 de març (de 10:00 a 14:00). Barcelona
AdobeInDesign és l’eina per excel·lència per a la producció digital de documents. En aquest curs, dirigit per Marta Aguiló, els participants coneixeran i aprendran a utilitzar les possibilitats que ofereix InDesign per maquetar de forma adequada diferents tipus de documents corporatius.
Com dinamitzar les vendes online de productes i serveis
Divendres 3 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
L’objectiu del curs, a càrrec de Gerard Coca, és conèixer i poder aplicar estratègies de comunicació per potenciar les vendes online. El programa desenvolupa fórmules per optimitzar la visibilitat i usabilitat d’una web i la realització de campanyes de publicitat online per augmentar les conversions.
1 Comentari
Deixa el teu comentari