Generació de continguts periodístics per al mòbil
Dimarts 21 i 28 de març (de 15:30 a 18:30). Barcelona
L'objectiu d'aquest curs dirigit per Jordi Flamarich, és fer un recorregut i reflexionar sobre què es podria fer i què s'està fent avui dia amb el mòbil com a canal de consum de continguts. La tecnologia mòbil ens obre tot un món de possibilitats, també als qui es dediquen a informar i generar continguts, i conèixer millor el canal ens pot ajudar a afrontar el nostre futur professional amb més garanties.
Com gestionar les relacions amb els mitjans de comunicació
Dijous 23 i 30 de març(de 09:30 a 14:30). Girona
Aquesta formació, dirigida per Josep M. Brugués, proporciona les eines necessàries per afrontar amb èxit qualsevol intervenció davant un mitjà de comunicació i ajuda a fer arribar els nostres missatges i informacions d'una forma més efectiva.
Webinar: El nou boom dels gifs animats: com fer-los servir en periodisme
Dijous 23 de març (de 15:30 a 16:30). Online
Els gifs animats viuen des de fa poc una segona joventut. Webs i xarxes socials en van plens i es viralitzen a una velocitat impressionant. En aquest webinar a càrrec de Sílvia Llombart, aprendrem com els hem d’utilitzar per al nostre benefici i com els hem de crear, sempre, amb eines gratuïtes i que estan al núvol.
Comunicació i Gastronomia
Dilluns 27 de març (de 15:30 a 20:30). Barcelona
El curs, impartit per Trinitat Gilbert, tractarà els aspectes bàsics de la comunicació gastronòmica. Tant si us voleu dedicar als gabinets i la comunicació corporativa, com si voleu fer-ho des d'un mitjà de comunicació, us oferirà un ampli ventall de possibilitats.
Introducció al SEO per a comunicadors
Dilluns 27 de març i 3 d’abril(de 15:30h a 19:30h). Manresa
En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, aprofundireu en els conceptes d’arquitectura i disseny de la informació per a la seva optimització SEO i web des d’una perspectiva pràctica.
Com dissenyar un pla de Marketing digital
Dimarts 28 de febrer i 7 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals per aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
Com crear campanyes de Google Adwords i Facebook Ads
Dijous 30 de març i 6 d’abril (de 10:00 a 14:00). Barcelona
En aquest curs, dirigit per Enrique San Juan, aprendreu els punts essencials per posar en marxa campanyes i tenir èxit en els vostres objectius de social media.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari