El periodista col·legiat Joan Busquet Duran presentarà la seva novel·la Dulce de membrillo el pròxim 11 de febrer, a les 19.00 h, a la seu del Col·legi (Rambla Catalunya, 10, Barcelona). L’acte comptarà amb la participació d’Andreu Farràs i està obert al públic.
El Col·legi de Periodistes de Catalunya acollirà la presentació de Dulce de membrillo, novel·la escrita pel periodista i col·legiat Joan Busquet Duran. L'acte tindrà lloc dimarts 11 de febrer a les 19.00 h a la seu del Col·legi (Rambla Catalunya, 10, Barcelona) i comptarà amb la participació del periodista també col·legiat Andreu Farràs, qui conversarà amb l’autor sobre la seva obra. L’entrada és lliure i oberta a tothom.
La novel·la transporta el lector als anys convulsos de la transició democràtica, relatant la història d’un protagonista marcat per una infància de desamor i abusos en un internat religiós. Amb una narrativa profunda i colpidora, Busquet reconstrueix una època fosca de la història recent d’Espanya i els seus efectes en la vida de moltes persones.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari