Amb les eleccions de diumenge com a teló de fons, i l'amenaça que l'abstenció fos un rècord negatiu, va organitzr-se simultàniament a Madrid i Barcelona # Datactic2, una trobada col·laborativa sobre el potencial d'impacte de les xarxes socials
La jornada va acabar amb el llançament d'una acció per conscienciar sobre del que estava en joc en aquestes eleccions europees.
Aquesta sessió va ser la continuació de #Datactic, celebrada el passat 8 d'abril per denunciar el desmantellament de la política de cooperació i les retallades de l'ajuda oficial al desenvolupament per part del Govern espanyol.
#Datactic2 no té entre les seves finalitats demanar el vot per a cap de les candidatures que s'han presentat a les eleccions al Parlament Europeu. Simplement pretén identificar una sèrie de claus perquè la ciutadania sigui conscient del que es decideix a Europa i de l'impacte de no votar, aparcant per un dia el seu descontentament i desafecció cap als polítics i les institucions.
# Datactic2 va informar en profunditat sobre els àmbits de decisió i influència que el Parlament Europeu resulta fonamental, amb especial èmfasi en la lluita contra la pobresa.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari