El 17 de juliol la demarcació lleidatana del Col·legi de Periodistes acollirà aquest curs de 6 hores de durada sobre ROI impartit per Pilar Yépez, el darrer d'aquest quatrimestre abans que el CPC Lleida iniciï el període de vacances.
Sovint la inversió que les organitzacions fan per posar en marxa la seva presència a les xarxes socials no es manté en el temps perquè no està controlada. Per conèixer com establir indicadors d’èxit per a la presència i les accions en xarxes socials i com monitoritzar els resultats de la forma més eficient possible, el Col·legi de Periodistes de Lleida organitza aquest curs el proper 17 de juliol de 9:30 a 13:30 i de 15 a 17 hores.
Els participants aprendran a marcar objectius per a les diferents accions a Facebook, Twitter i Youtube, sabran definir kpi’s (key performance indicators – indicadors clau d’assoliment) per mesurar-les i aprendran com analitzar les dades per quantificar el seu èxit.
Pilar Yépez Molina, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, s’encarregarà d’impartir aquest curs. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line i des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital.
Apunteu-vos al Centre de Formació i Desenvolupament .
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari