ASISA, l’asseguradora dels periodistes, escollida “Servei d’Atenció al Client de l’Any”
La companyia ha rebut la millor puntuació entre totes les asseguradores de salut. L’atenció a través del canal web i de les xarxes socials han estat els grans punts forts.
Asisa ha guanyat el premi a millor Servei d’Atenció al Client de l’any 2016, d’entre totes les asseguradores de salut. La companyia, que és la que cobreix als periodistes catalans, ha obtingut una puntuació de 8,66 sobre 10. L’estudi realitzat ha situat la mitjana de les asseguradores de salut en un 7,43. També ha destacat l’excel·lent valoració obtinguda en l’atenció en l’entorn digital, atorgant a Asisa un 9,68 per la seva atenció a través del canal web i un 9,14 a les xarxes socials. Els resultats han estat obtinguts a partir de 2000 enquestes i de 200 “mystery shoppers” (clients misteriosos), tècnica que permet analitzar els canals d’atenció al client com el telèfon, el correu elèctric, la web o les xarxes socials.
Jaime Ortiz, director Comercial i de Màrqueting de l’asseguradora, ha destacat que dediquen molts esforços a cuidar els seus clients. L’estudi, que serveix per donar a conèixer als clients les empreses que ofereixen un millor tracte, ha analitzat empreses de 15 sectors diferents.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari