• El valor intangible de la comunicació

    Ester Medico
    -
    12 desembre, 2024

    La sisena edició de la Jornada de Comunicació Corporativa, organitzada pel Col·legi de Periodistes i Dircom Catalunya, va reunir més de 130 participants per debatre sobre el valor dels intangibles com la confiança, reputació i transparència en empreses i institucions. Experts van analitzar com la comunicació estratègica pot generar credibilitat, destacant exemples d'empreses que vinculen ètica i impacte social amb èxit empresarial.

    Maria José Recoder (Junta Col·legi Pertiodistes), Enric Sierra (La Vanguardia), Sílvia Barrosso (El Món) i Núria de José (Xarxa Audiovisual Local) durant la jornada.

    També es va abordar la influència de les fake news i la importància de l’educació mediàtica per contrarestar la desinformació. L’esdeveniment va concloure amb el lliurament dels Premis de Comunicació Corporativa. 

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.