Sota el lema "Present i futur de l’àudio", el congrés es durà a terme al CaixaForum de Barcelona i busca oferir una visió integral del mitjà radiofònic.
Aquest esdeveniment està dedicat a experts de la indústria, incloent-hi professionals de mitjans de comunicació, periodistes, comunicadors, professors, investigadors del sector, gestors de mitjans, publicistes i empreses especialitzades en serveis tecnològics.
El congrés comptarà amb sis blocs temàtics i 22 taules de debat: una indústria en transformació, model de negoci i publicitat, les noves relacions amb les audiències, el servei públic al segle XXI, oportunitats i riscos del nou entorn tecnològic i el nou ecosistema de distribució.
Es tractaran temes essencials, incloent-hi el futur de la transmissió broadcast i el DAB a Espanya, els drets de propietat intel·lectual, la viabilitat dels actuals models econòmics, i l'informe de la publicitat a Espanya 2024. Es discutiran noves maneres d'atraure les generacions més joves mitjançant narratives innovadores, la gestió del talent creatiu i es revisaran exemples de ràdio pública tant tradicionals com alternatius a escala global.
També es parlarà de l'impacte de la intel·ligència artificial en la creació de continguts d'àudio i la visió de les empreses tecnològiques sobre el futur de la ràdio. A més, s'investigarà la distribució en través de plataformes pròpies i la relació amb les plataformes d'àudio, així mateix el paper dels dispositius intel·ligents com altaveus i telèfons mòbils.
Jaume Serra, delegat de PRISA Media a Catalunya i codirector del congrés, explica l'objectiu principal “debatre sobre el present i futur d'aquest mitjà, on la ràdio tradicional ja conviu, entre d'altres, amb la intel·ligència artificial, els pòdcasts, els smartphones o la influència de les xarxes socials”.
El programa preliminar està disponible AQUÍ.
Preu d’inscripció sense descompte:
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari