Webinar: Aprèn a fer la teva newsletter
11/11/2014 (de 10:00 a 11:00). 1 hores.
El Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes organitza un seminari on-line (webinar) en directe per aprendre a dissenyar una newsletter i crear una campanya d’e-mail màrqueting, a càrrec de Sílvia LLombart.
Com crear una ràdio per a internet
12/11/2014 | 19/11/2014 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
El curs, dirigit per Josep Mª Palau, us oferirà tots els coneixements pràctics necessaris per conceptualitzar i elaborar un projecte de ràdio per a la seva propagació a través d’internet.
Utilitzant les eines disponibles a la xarxa, abordareu els passos necessaris per a la preparació, enregistrament i difusió de material sonor mitjançant una graella de programació tancada o en streaming, o bé com a contingut a la carta.
Youtube i videomàrqueting
14/11/2014 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
Youtube és una arma de màrqueting massiu i una poderosa eina per interactuar amb la comunitat. És una màquina de generar tràfic qualificat a la teva web. En aquest curs, dirigit per Enrique San Juan, et mostrarem tot el potencial de Youtube com a plataforma i et descobrirem les tècniques del videomàrqueting com a eina de promoció i vendes.
Introducció al periodisme de dades
18/11/2014 (de 11:00 a 14:00). 3 hores. BARCELONA
19/11/2014 (de 10:00 a 13:00). 3 hores. GIRONA
A través del curs, Karma Peiró ens mostrarà que aquesta disciplina consisteix a fer periodisme d’investigació a partir de la informació que es pot trobar a les bases de dades obertes a Internet. Aquestes dades s’han de saber trobar, interpretar i mostrar. El resultat final consisteix en un article/reportatge periodístic acompanyat de mapes, gràfics o visualitzacions.
Gabinets de comunicació 2.0: eines i gestió
19/11/2014 | 26/11/2014 (de 16:00 a 21:00). 10 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Aquest curs, dirigit per Marta Rosés i Nereida Carrillo, us proporcionarà les eines i els coneixements bàsics per desenvolupar les tasques pròpies d’un gabinet de comunicació, tant en l’àmbit tradicional de relació amb els mitjans com a través de la comunicació 2.0. Dissenyat de forma pràctica, us permetrà fer una immersió real en l’activitat diària d’un gabinet. També podreu analitzar casos d’èxit i aprendreu a dissenyar, implementar i avaluar una estratègia de comunicació que inclourà webs, xarxes socials i altres mitjans.
Com mesurar l’èxit a les xarxes socials
Introducció al Social Media ROI (SMR)
21/11/2014 | 28/11/2014 (de 11:00 a 14:00). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, dirigit per Pilar Yépez, aprendràs a marcar objectius per a les diferents accions en Facebook, Twitter i Youtube, sabràs definir
KPIs per mesurar-les i aprendràs a analitzar les dades per quantificar el seu èxit
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari