Periodisme de dades - Nivell avançat
04/12/2014 (de 10:00 a 13:00) | 04/12/2014 (de 15:00 a 18:00). 6 hores, 2 sessions. GIRONA
Aquest curs, a càrrec de Karma Peiró, és la continuació d'“Introducció al Periodisme de Dades” i està obert tant a les persones que van cursar-lo com a aquelles que ja tenen prou coneixements bàsics sobre el tema i volen fer una pràctica real.
Gestió i tècniques de creixement de comunitats a Twitter
04/12/2014 (de 15:30 a 20:30). 5 hores. BARCELONA
El propòsit d'aquest curs, dirigit per Francesc Grau, és atorgar-vos uns coneixements totalment orientats a la pràctica i d’aplicació immediata, tant per a comptes personals com d’organitzacions en aquesta xarxa social que és Twitter i que ha suposat una autèntica revolució de les comunicacions
Elaboració d'un Pla de Comunicació
09/12/2014 | 16/12/2014 (de 16:00 a 21:00). 10 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.
Webinar: Introducció al periodisme mòbil
11/12/2014 (de 19:00 a 20:00). 1 hores.
Els dispositius mòbils poden servir per a mantenir-nos informats tot el dia, però també per a la pràctica del periodisme: cobertures en directe, reporterisme multimèdia, geolocalització de la informació, xarxes socials... Aquest curs pretén ensenyar els periodistes a treure el màxim profit del seu dispositiu mòbil en el dia a dia de la seva professió, ja sigui agilitzant els seus fluxos de treball com elaborant directament continguts informatius des del seu smartphone o tauleta.
Redacció de crítiques i reportatges de gastronomia
12/12/2014 | 19/12/2014 (de 11:00 a 14:00). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Aquest curs, dirigit per Trinitat Gilbert, pretén donar a conèixer les principals claus narratives del periodisme gastronòmic, una especialitat emergent tant en els mitjans informatius com en l’àmbit de la comunicació d’empresa, i que té les principals fonts mundials expertes a Catalunya (Ferran Adrià, Joan Roca, Carme Ruscalleda i altres).
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari