• Lara Costafreda i Rubén Wagensberg promotors de la campanya 'Casa nostra, casa vostra' premi Portaveu 2017 del Col·legi de Periodistes de Catalunya

    10 octubre, 2017

    S’atorga el premi Portaveu 2017 als coordinadors i portaveus de la campanya "Casa nostra. Casa Vostra". El premi al Millor Pla de Comunicació s'ha concedit a l’Hospital de Cerdanya i un premi ex-aequo a la Millor Acció Comunicativa al Projecte Life Pletera i a la Sagrada Família. 

    El jurat del Grup de Treball del Col·legi de Periodistes fa públic els guanyadors de la IX edició dels Premis Gabinets de Comunicació que es concedeixen amb una periodicitat anual. Els premis són al Millor Portaveu, al Millor Pla de Comunicació i a la Millor Acció Comunicativa. 

    El conjunt de col·legiats i col·legiades han decidit atorgar el premi al Millor Portaveu (2016) a Lara Costafreda i Rubén Wagensberg, coordinadors i portaveus de la campanya "Casa nostra, casa vostra" que ha mobilitzat la societat catalana en favor dels drets i l’acolliment de les persones refugiades i migrants, i que ha aconseguit bastir una xarxa de persones i organitzacions, entorn la conscienciació i l’acollida a Catalunya, Espanya i Europa.

    El guanyador del Premi al Millor Pla de Comunicació ha estat l’Hospital de Cerdanya, sota el títol Comunicació “transfronterera”, presentat per la col·legiada Cristina Ferrer. El jurat ha valorat la complexitat i dificultat de la tasca comunicativa realitzada tenint en compte que la portaveu no comptava amb cap pla estratègic sobre el qual basar l’estratègia de comunicació. L’objectiu principal del pla de comunicació és donar una identitat pròpia i de qualitat al nou centre hospitalari.

    S’ha decidit atorgar un premi ex-aequo a la Millor Acció Comunicativa, al Projecte Life Pletera: L’art contemporani com a instrument de comunicació, difusió i reflexió, que compta amb el portaveu Jordi Gamero de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí. El jurat del premi ha valorat l’ambiciòs i innovador projecte de desurbanització i restauració ambiental i l’extraordinària i pionera experiència d’introduir l’art contemporani com a eina de sensibilització i reflexió. 

    D’altra banda, el premi també ha estat per a la Sagrada Família i el seu pla “Campanya de Comunicació Portes Obertes 2016”, presentat per l’Anna Bellorbí. En aquest cas s’ha valorat el compliment amb èxit de l’objectiu principal de la campanya, que era donar a conèixer el projecte de la basílica de la Sagrada Família i difondre de forma precisa i acurada el missatge “Cap al 2026. Aixequem les torres centrals”. També s’ha tingut en compte l’estricte i complet disseny de l’estratègia comunicativa, amb l’objectiu de crear vincles emocionals entre la Sagrada Família i la ciutadania. 

    El Grup de Gabinets de Comunicació, dirigit per Jordi Navarro, té l’objectiu de reconèixer, dignificar i impulsar la tasca dels periodistes que han centrat la seva trajectòria cap als gabinets de premsa i comunicació. Tenen com a referència el manual Els gabinets de comunicació. Criteris de bones pràctiques professionals, que està basat en el Codi Deontològic dels professionals de la informació. Els premis de la IX edició es lliuraran el pròxim divendres 17 de novembre al Centre Cultural La Mercè de Girona.

    Premis:
    Premis de Comunicació Corporativa

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.