El Premi Plata és per al periodista Jesús Sagués, Responsable de Comunicació de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, des de fa gairebé 8 anys. Amb els seus vots, els periodistes de la Catalunya Central han valorat, especialment, el seu tracte amable i professional i la rapidesa amb què dona resposta a les necessitats que li plantegen els professionals de la informació.
D'altra banda, el Premi Plàtan ha quedat aquest any desert per la manca de propostes presentades, que ha impedit que es dugués a terme una votació.
El Premi Plata s'entregarà aquest divendres 21 de març en el marc del lliurament dels Premis Batec, els premis anuals de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya. També reconeixeran el periodista surienc Francesc Garriga, corresponsal de Catalunya Ràdio als Estats Units, com a Premi Periodista de l'Any, i els periodistes Miquel Macià i Jordi Molet, ex aequo, amb el Premi Trajectòria. El Premi Iniciativa periodística local serà per al Setmanari Torelló, un dels més antics de la comarca d’Osona i que, recentment, ha complert els 90 anys.
L’acte, obert al públic en general, tindrà lloc a l'edifici al Casino de Vic, a les 7 de la tarda. Esteu tots convidats a la festa del periodisme de la Catalunya Central.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari