Tècniques de comunicació i expressió escrita
Barcelona. Divendres 9 i 16 de febrer (de 09:30h a 14:30h)
A través d’aquesta formació, impartida per Montse Sanahuja, els assistents aprendran a redactar de manera clara, professionalitzada i adaptada als diversos documents corporatius. Aprendran també a dotar l’escriptura d’intencionalitat, quan calgui ser persuasius i coneixeran diverses eines que facilitaran la tasca d’escriure en el seu dia a dia.
Webinar: Com sobreviviure als canvis de Facebook
On line. Dilluns 12 de febrer (de 15:30h a 16:30h)
Enrique San Juan ens explicarà com els últims canvis a Facebook afectaran la visibilitat del contingut de les pàgines d’empresa i la forma de comunicar en aquesta plataforma. Sabrem quins tipus de negocis es veuran més afectats, qui contingut haurem de potenciar i quin descartar i com encarar l’estratègia de Social Media a partir d’ara.
Com dissenyar un pla de Marketing digital (nivell avançat)
Dimarts 13 i 20 de febrer (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
Narratives multimèdia: innovar per a un nou públic
Dimecres 14 i 21 de febrer (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Aquest curs, dirigit per Nereida Carrillo, pretén ensenyar a elaborar fotografies interactives, mapes per a internet, cronologies interactives, històries a partir d’elements de xarxes socials, àudios integrats en textos, vídeos interactius i reportatges multimèdia.
Creació de vídeos professionals amb el mòbil
Dilluns 19 i 26 de febrer (de 15:30 a 18:30). Barcelona
Els participants en aquest curs, a càrrec de Jordi Flamarich, aconseguiran que els seus enregistraments amb el mòbil o la tauleta deixin de semblar amateurs i aprendran a elaborar peces amb qualitat professional, aptes tant per difondre a través de mitjans com per satisfer les necessitats audiovisuals de la seva organització o client.
Introducció al màrqueting digital
Divendres 23 de febrer i 2 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Aquest curs bàsic de màrqueting digital, impartit per Pilar Yépez, t’ajudarà a fixar les bases i a tenir una visió panoràmica del món del màrqueting i a fer les passes d’una forma encertada. Tot això acompanyat d’exemples i casos pràctics que ens ajudin a visualitzar els canvis i veure com ens afecten.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari