Els Bots en l'era de la comunicació digital
Barcelona. Dilluns 15 de gener (de 15:30h a 20:30h)
Els bots (sistemes d’intel·ligència artificial que interactuen amb humans) s‘estan apoderant poc a poc dels espais de conversa a les xarxes. En aquest curs dirigit per Enrique San Juan entendrem què són, en què s’estan aplicant, com ens poden afectar i de quina manera podem aprofitar aquesta nova tendència tecnològica al nostre favor.
Narratives multimèdia: innovar per a un nou públic
Barcelona. Dimecres 17 i 24 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Aquest curs, impartit per Nereida Carrillo, ensenya a elaborar fotografies i cronologies interactives, mapes per a internet, històries a partir d’elements de xarxes socials, àudios integrats en textos, vídeos i reportatges multimèdia. També s’explicarà com redactar de forma adequada per a mòbils i tauletes, ja que els dispositius mòbils exigeixen desplegar un tipus de narrativa nova i diferent.
[+] Info
Com parlar de forma eficaç en públic i amb mitjans de comunicació
Barcelona. Dijous 18 i 25 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Aquesta formació, dissenyada per Josep M. Brugués, proporciona les eines necessàries per afrontar amb èxit qualsevol intervenció davant un mitjà de comunicació o un altre tipus d’audiència, ja sigui en conferències, presentacions o en entrevistes.
[+] Info
Organització d'esdeveniments
Barcelona. Divendres 19 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Els objectius d'aquest curs, dirigit per Josep Salvat, són capacitar els participants per organitzar esdeveniments des d’una perspectiva professional i rigorosa; mostrar-los com trobar eines i recursos adequats a cada pressupost; desenvolupar la part creativa de l’esdeveniment i treballar metodologies i trucs per gestionar cada projecte de principi a fi.
[+] Info
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Barcelona. Dilluns 22 i 29 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
[+] Info
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari