• II Jornada de Comunicació Municipal

    19 setembre, 2024

    El 23 d'octubre celebrem la II Jornada de Comunicació Municipal a Barcelona! Parlarem sobre com la intel·ligència artificial està transformant la comunicació als ajuntaments. Inscripcions obertes!

    La Diputació de Barcelona, en conjunt amb el Col·legi de Periodistes de Catalunya i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, organitzen la segona Jornada de Comunicació Municipal.
    Font:
    Pexels

    El pròxim 23 d'octubre se celebrarà la II Jornada de Comunicació Municipal, un esdeveniment organitzat conjuntament per la Diputació de Barcelona, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. La jornada se celebrarà a l’Espai Francesca Bonnemaison, des de les 9.00 h fins a les 17.30 h, i s’adreça a tots els tècnics i responsables de comunicació dels ajuntaments de la província de Barcelona.

    L'objectiu d'aquest esdeveniment és abordar l'impacte i les oportunitats que ofereix la intel·ligència artificial (IA) en la gestió de la comunicació municipal. La IA, que ja ha transformat sectors com els mitjans de comunicació, és també una eina fonamental per a les administracions local per la millora de l'eficiència, la creació de continguts i l'automatització de tasques.

    Programa

    • 9.00 h Benvinguda a càrrec de Lluïsa Moret (presidenta de la Diputació de Barcelona), Joan Maria Morros (degà del Col·legi de Periodistes) i Miquel Campmany (degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya)
    • 9.15 h Conferència inaugural: «La IA com a aliada del comunicador municipal: casos pràctics i aplicacions immediates. Experiències i aprenentatges compartits des de RTVE», a càrrec de Pere Vila (doctor en Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya i director d’Estratègia Tecnològica i Innovació Digital de RTVE).

    • 10.00 h | 1a sessió «Ús de la IA per a la cerca d’informació. Exemple de com usar la IA per a l’organització d’esdeveniments», a càrrec d'Andrés Navarro (managing director de Below Action)

    • 11.00 h Pausa cafè

    • 11.30 h | 2a sessió «Tècniques per crear textos, imatges i vídeos amb IA per al departament de comunicació dels ens locals», a càrrec d’Enrique San Juan (Community Internet - The Social Media Company)

    • 12.30 h | 3a sessió «Eines d’IA aplicada a la comunicació corporativa municipal per generar un pla de continguts per a xarxes», a càrrec de Cristina Aced (consultora en comunicació digital)

    • 13.30 h | Taller d’experiència «La integració de la IA en l'automatització de tasques dins el Programa de Governança de dades», a càrrec de Sara Aguilar (directora dels Serveis de Suport a la Coordinació General de la Diputació de Barcelona)

    • 14.00 h. Dinar

    • 15.30 h | 4a sessió «Eines d’IA per a crear campanyes publicitàries institucionals notòries», a càrrec de Laura Masobé (Aigency)

    • 16.30 h | Sessió de cloenda «Intel·ligència artificial i ètica: eines per fer una adopció responsable de la tecnologia», a càrrec de Patricia Ventura (doctora en Mitjans, Comunicació i Cultura per la Universitat Autònoma de Barcelona)

    • 17.30 h  Cafè de cloenda

    Conductora de la jornada: Aurora Massip (periodista)

    Inscripcions

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.