L'objectiu d'aquesta jornada és explorar i posar de manifest la importància de la comunicació en el context municipal. Els ajuntaments són els espais on les decisions polítiques tenen un impacte directe en la vida quotidiana dels ciutadans, i per tant, la comunicació municipal esdevé una peça clau de la gestió local, ja que no només serveix per informar sobre les accions i polítiques que es desenvolupen sinó que és un dret fonamental dels ciutadans estar informats de manera clara, transparent i oberta sobre la gestió pública dels seus representants.
La jornada oferirà onze ponències on els participants podran explorar eines pràctiques, estratègies i coneixements que els permetran enriquir les seves comunicacions. El programa inclou ponents destacats del món de la comunicació i professors del Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes que abordaran temes rellevants com la relació amb els mitjans de comunicació, els plans de publicitat institucional, les estratègies en xarxes socials, la creativitat i fins i tot l'aplicació de la intel·ligència artificial.
- Ponència 1: La creativitat a càrrec de Lluís Bassat
- Ponència 2: Com preparar una nota de premsa i tenir presència als mitjans de comunicació a càrrec d’Adrià Caballero
- Ponència 3: La marca ciutat, mirall cap enfora a càrrec d’Aleix Satorras
- Ponència 4: Cam afrontar una crisi. La necessitat de disposar d’un pla de comunicació de crisi a càrrec de Josep Maria Brugués
- Ponència 5: La importància de les RRPP a les administracions públiques a càrrec d’Agustí de Uribe-Salazar
- Ponència 6: Obligacions i deures de les administracions locals amb els mitjans de comunicació de titularitat municipal a càrrec de la cap dels Serveis Jurídics de la Xarxa Audiovisual Local (XAL), Marta Insua
- Ponència 7A: Mix de mitjans per a un pla de publicitat institucional efectiu a càrrec d’Edu Amiel.
- Ponència 7B: Tècniques i estratègies a les xarxes socials a càrrec de Xavier Castellnou
- Ponència 8A: La publicitat a les xarxes i a cercadors: quan sí i quan no a càrrec de Samantha Sibili
- Ponència 8B: Intel·ligència artificial aplicada a la comunicació a càrrec de Susana Pérez
- Ponència 9A: Com parlar en publicitat institucional: lleis, objectius, públic i com es contracta a càrrec de Marc Puig
- Ponència 9B: Com parlar en públic de manera eficaç: discursos, mitjans de comunicació i relació amb la ciutadania a càrrec de Josep Vicenç Mestre.
La inauguració de la jornada anirà a càrrec de la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, acompanyada del degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Joan Maria Morros, i del degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, Miquel Campmany.
Les inscripcions es fan a través del CercAForma de la web de la Diputació de Barcelona i ho podeu fer a través d'aquest enllaç.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari