El Col·legi de Periodistes de Catalunya i l’Associació de Directius de Comunicació de Catalunya (Dircom Catalunya) han signat avui un conveni perquè els seus associats i associades es beneficiïn d’un nou vincle professional.
La degana del Col·legi de Periodistes, Neus Bonet, i la presidenta de Dircom Catalunya, Maria Lluïsa Martínez, han acordat establir un marc de col·laboració entre ambdues organitzacions que permetrà, entre altres temes, la participació recíproca dels associats de cadascuna de les entitats a les diferents activitats obertes al conjunt dels associats i col·legiats. L’acord també preveu l’establiment de grups de treball per a l’elaboració de documents i/o publicacions d’interès comú i la disponibilitat per assessorar tant col·legiats com socis sobre qüestions concretes d’interès per a la professió.
Un dels aspectes probablement més interessants per a les dues parts serà el desenvolupament de sessions o seminaris que acostin els objectius comuns als grups d’interès, posant l’èmfasi en les universitats, escoles de negoci i altres aliances estratègiques.
La degana del Col·legi de Periodistes, Neus Bonet, està convençuda dels beneficis que l’acord representarà per als membres d’ambdues institucions, “especialment en aquest sector on s’afronten desafiaments constants i que ens obliga, com a professionals, a estar sempre al dia”. La degana també ha aprofitat per a recordar la feina del Col·legi de Periodistes que, des de fa més d’una dècada, treballa per posar en valor la comunicació corporativa i la feina dels professionals col·legiats.
Durant la signatura, la presidenta de Dircom Catalunya, Maria Lluïsa Martínez Gistau, ha destacat el “compromís i l’aposta per l’ètica i la transparència” que implica l’aliança. També ha afirmat que com a professionals “ens hem de treballar i guanyar la confiança cada dia, un factor clau en el qual es basa i fonamenta la nostra reputació i, per extensió, de les organitzacions que representem”. I ha defensat la suma del coneixement i les capacitats dels col·legiats i associats per “afrontar més i millor els reptes” a què s’enfronta la professió.
Precisament la signatura del conveni s’ha formalitzat aquest matí, durant l’inici de la I Jornada de Comunicació Corporativa, organitzada de manera conjunta entre les dues organitzacions. Es tracta de la primera de les col·laboracions que permetrà que els membres de les dues entitats participin en els debats que faran més de 30 experts. Durant tot el dia d’avui s’ha reflexionat a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya sobre la comunicació global, la comunicació de crisi, la comunicació interna, la transformació digital i sobre els spin doctors i els nous media. Aquesta, doncs, ha estat una de les primeres iniciatives conjuntes impulsades pel Col·legi de Periodistes i Dircom Catalunya.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari