Gabinets de comunicació 2.0: eines i gestió
19/11/2014 | 26/11/2014 (de 16:00 a 21:00). 10 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Aquest curs, dirigit per Marta Rosés i Nereida Carrillo, us proporcionarà les eines i els coneixements bàsics per desenvolupar les tasques pròpies d’un gabinet de comunicació, tant en l’àmbit tradicional de relació amb els mitjans com a través de la comunicació 2.0. Dissenyat de forma pràctica, us permetrà fer una immersió real en l’activitat diària d’un gabinet. També podreu analitzar casos d’èxit i aprendreu a dissenyar, implementar i avaluar una estratègia de comunicació que inclourà webs, xarxes socials i altres mitjans.
Com mesurar l’èxit a les xarxes socials
Introducció al Social Media ROI (SMR)
21/11/2014 | 28/11/2014 (de 11:00 a 14:00). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, aprendràs a marcar objectius per a les diferents accions en Facebook, Twitter i Youtube, sabràs definir KPIs per mesurar-les i aprendràs a analitzar les dades per quantificar el seu èxit
Com gestionar la comunicació en situacions de crisi
25/11/2014 (de 15:30 a 20:30). 5 hores. BARCELONA
Miquel Àngel Violán donarà a conèixer als participants d'aquest curs, les eines per preparar la seva organització davant d’una situació excepcional o d’emergència que posi en perill la reputació de la marca. Així mateix es tractarà com gestionar la crisi un cop que aquesta ja ha esclatat i s’aprendrà a actuar com a portaveu.
Periodisme de dades - Nivell avançat
26/11/2014 (de 10:00 a 13:00) | 26/11/2014 (de 15:00 a 18:00). 6 hores, 2 sessions. GIRONA
Aquest curs, a càrrec de Karma Peiró, és la continuació d'“Introducció al Periodisme de Dades” i està obert tant a les persones que van cursar-lo com a aquelles que ja tenen prou coneixements bàsics sobre el tema.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari