Segons les dades de l'Agència Catalana de l'Aigua, les reserves a data d'avui es troben al 30 per cent a les conques internes. Tot i les pluges de les darreres setmanes, Catalunya continua sota els efectes d'una sequera persistent. Com es gestiona a nivell de comunicació un episodi tant greu? Quines campanyes de comunicació poden ajudar i conscienciar en la seva gestió? En parlem tot dinant dimecres que ve, 12 de juliol, amb Montse Alomà i Xavier Duran, tots dos col·legiats i responsables de la comunicació a l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA). Places exhaurides!
El Grup de Treball de Comunicació Corporativa del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha organitzat un dinar especial amb Montse Alomà i Xavier Duran, responsables de la comunicació a l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA). Aquesta trobada, programada per al pròxim dimecres 12 de juliol, a les 14.00 h, a la seu de Barcelona del Col·legi, té com a objectiu principal conèixer més a fons la gestió comunicativa de la sequera que afecta Catalunya des de finals de 2020.
La sequera que ha estat present durant més de dos anys a Catalunya continua malgrat les recents precipitacions. El Pla de Sequera ha implementat diverses mesures per frenar el descens de les reserves dels embassaments i aqüífers. Però encara no és suficient per revertir la situació de sequera que s'ha estès durant els últims 31 mesos.
Quins són els principals objectius dels responsables de comunicació de l'ACA? Com s'està treballant per donar resposta a la gran quantitat de peticions de consultes i informació que arriben dels mitjans de comunicació? Quins són els principals reptes i desafiaments que enfronta l'Agència Catalana de l'Aigua en termes de comunicació per afrontar la situació de sequera?
Durant el dinar (20€ pels no col·legiats i de franc per als col·legiats/des) els periodistes Montse Alomà i Xavier Duran compartiran les seves experiències i coneixements sobre la gestió comunicativa de la sequera i respondran les preguntes dels col·legiats i col·legiades. Aquesta trobada contribuirà a una millor comprensió dels desafiaments i les estratègies de comunicació que es plantegen en situacions de crisi com la sequera, així com a fomentar la col·laboració i el diàleg entre els professionals de la comunicació i les institucions responsables.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari