Vivim en un món hiperconnectat on les noves tecnologies han modificat de manera inexorable la composició i el funcionament dels mercats, posant al nostre abast eines i plataformes online que poden ajudar-nos a ser més visibles.
Una tasca primordial serà per tant, gestionar eficaçment la nostra visibilitat davant el nostre públic potencial, a l’igual que ocupar-nos de la nostra reputació.
Clients, col·laboradors i competidors poden emetre i de fet cada dia ho fan, valoracions sobre la nostra marca, serveis i productes i per tant hem de conèixer de primera mà aquestes opinions per construir la nostra reputació.
Enmig de l’allau d’impactes, les noves tecnologies ens permeten identificar el nostre públic objectiu i transmetre-li de forma eficaç i no intrusiva la nostra proposta de valor. D’altra banda, en un context social on triomfa la recomanació, ja no tenim el monopoli de la informació sobre nosaltres mateixos.
En aquest
curs, dirigit per
Neus Arqués,
aprendreu
a gestionar la vostra reputació on-line i a optimitzar els recursos dedicats a la gestió de la visibilitat.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari