Webinar: Cómo gestionar las crisis en Redes Sociales
Cómo prever el conflicto digital y solucionarlo con el menor impacto
27/11/2014 (de 10:00 a 11:00). 1 hora. ON LINE
Les Xarxes Socials i les eines de comunicació digital són actualment el vehicle de comunicació més eficient amb els consumidors i clients. Els nous mitjans proporcionen un diàleg bidireccional ple d’informació rellevant. Pilar Yépez ens ensenyarà a actuar correctament en cada etapa, seguint un pla de crisis que no perjudiqui la nostra empresa o marca.
Noves claus per a gestionar la reputació corporativa
01/12/2014 | 05/12/2014 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
Aquest curs, dirigit per Ricardo Gómez, aportarà als participants el coneixement de les estratègies i eines amb les quals s'estan construint les reputacions de les millors empreses, les més reconegudes, a començaments del nou segle XXI. Al llarg de les sessions podreu aprofundir en els millors i pitjors exemples del moment, arreu del món i a casa nostra, i desenvolupareu un taller final sobre un cas rellevant i pròxim des d'una perspectiva eminentment pràctica i aplicable al dia a dia.
Elaboració d'un Pla de Comunicació
02/12/2014 | 09/12/2014 (de 16:00 a 21:00). 10 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Amb aquest curs, Josep Mª Brugués vol ensenyar als participants a plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria, missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari