Webinar: Consells per escriure a Facebook i Twitter
02/12/2016 (de 10:00 a 11:00). 1 hora.
Els missatges que penges a Twitter i Facebook arriben als teus usuaris tal i com tu vols? Per millorar l’efectivitat de les teves accions cal saber que cada xarxa social té unes característiques específiques que fan que necessitem adaptar el nostre llenguatge per tal que el nostre missatge aconsegueixi els seus objectius. Sílvia Llombart ens donarà uns consells bàsics i trucs molt útils.
SEO per a comunicadors - Nivell avançat
12/12/2016 | 19/12/2016 (de 16:00 a 20:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu del programa dissenyat per Pilar Yépez és aprofundir en el SEO (Search Engine Optimization) des d’una perspectiva global i aplicar-lo a la labor dels professionals de la comunicació. Per fer-ho, es partirà dels coneixements adquirits en el nivell introductori del curs i es treballarà de forma específica en l’àrea de màrqueting de continguts per al SEO i tots els aspectes relacionats amb l’elaboració de “redaccionals SEO friendly”.
Taller pràctic de periodisme de dades
13/12/2016 | 20/12/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Aquest curs, a càrrec de Karma Peiró, és la continuació d'“Introducció al Periodisme de Dades” del qual s’han impartit diverses edicions i està obert tant a les persones que van cursar-lo com a aquelles que ja tenen prou coneixements bàsics sobre el tema. S’ensenyarà el funcionament de diverses eines que permeten la cerca i l’anàlisi de les dades.?
Webinar: Introducció al Branded Content
14/12/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
L’objectiu d'aquest webinar dirigit per Pilar Yépez és fixar els principis del desenvolupament branded content: un contingut útil, bé sigui de tipus informatiu o d’entreteniment, que integrarà la marca, essent tant rellevant per a l’usuari com per a la marca en si mateixa.
Taller de vídeo en directe per a xarxes socials
16/12/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
Facebook Live Video, Periscope i ara Youtube disposen de la funció d’emissió de vídeo en directe per al seus seguidors. Es tracta del vídeo en directe en xarxes socials, un nou format de comunicació que és directe, de gran audiència i amb interacció. Aquest taller, dirigit per Enrique San Juan, està pensat per aprendre a dominar la tècnica i augmentar radicalment l’impacte en social media.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari