Aquest espai d’innovació i desenvolupament de BTV obre la primera convocatòria de projectes innovadors en l’àmbit audiovisual i digital. La convocatòria està destinada a projectes vinculats a l’àmbit de l’audiovisual i els mitjans de comunicació.
Els projectes han de presentar un model de negoci viable, que mostrin un component innovador en almenys una de les següents parts del procés de desenvolupament: disseny, producció, gestió, promoció, distribució, explotació i relació amb els espectadors-usuaris-consumidors.
Qui s’hi pot presentar? Podran accedir-hi totes les persones físiques majors d’edat i les persones jurídiques, sempre que l’activitat desenvolupada s’adeqüi a les condicions de la convocatòria.
Com han de ser els projectes? Els projectes han de tenir les següents característiques:
- Ha de tenir un impacte en el sector audiovisual, dels mitjans de comunicació o de les indústries creatives.
- Ha de mostrar un element innovador en l’àmbit tècnic, tecnològic, de programació o en la seva concepció.
- Ha de mostrar que és susceptible de tenir una utilitat, un impacte o una finalitat com a mínim per a un dels àmbits, sectors i col·lectius següents:· Funcionament, programació, estratègies de promoció i explotació de continguts de BTV· Professionals de BTV· Ciutadans de Barcelona.
Quins mitjans i serveis s’ofereixen als projectes seleccionats?
- La cessió d’un espai al Canòdrom, Centre de Recerca Creativa de Barcelona (carrer Concepció Arenal 165, 08027 Barcelona) per desenvolupar el projecte seleccionat per a 4 professionals màxim (per projecte).
- Disposar d’un servei d’assessorament continu format per l’equip de coordinació del BTV Media Lab, del Canòdrom i un assessor extern especialitzat quan sigui necessari.
- L’adquisició de productes, estris i/o serveis per aconseguir els objectius del projecte, valorats en un màxim de 7.000 euros + IVA per projecte, depenent de les característiques de cada projecte i de la capacitat de l’entitat convocant.
- Accés preferent als tallers i a les sessions divulgatives organitzades pel BTV Media Lab i el Canòdrom (en funció de les places disponibles).La durada de cada projecte presentat ha de ser com a mínim de 3 mesos i com a màxim de 9, amb la possibilitat d’una pròrroga (sempre que les dues parts així ho acordin).
Data límit de presentació de propostes? 1 de febrer de 2017
On s’han de presentar les propostes? A l’adreça de correu electrònic medialab@btv.cat, o a la seu de BTV (plaça Tísner 1, 08018 Barcelona), de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
La documentació s’haurà de lliurar en un sobre tancat adreçat a «BTV Media Lab».
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari