Les decisions preses per l'empresa liderada per Elon Musk generen incerteses sobre el seu futur, i l'aplicació de l'ocellet blau sembla estar en números vermells quant a imatge.
Elon Musk havia de salvar l'empresa de Twitter que feia anys que es trobava en decadència, però en comptes de fer-la ressorgir, l'enfonsa cada cop més.
Una cosa és certa: Twitter mai havia tingut tanta publicitat gratuïta com a xarxa social. El 90% dels seus ingressos són de la publicitat i, sense això, el declivi és immediat. Twitter destaca per ser la xarxa social que, en un cop d'ull, és molt fàcil assabentar-se de les notícies que estan passant i que publiquen diferents mitjans.
Musk ha vulnerat reiteradament la llibertat d'expressió: des d'octubre, ha suspès el compte de molts periodistes que s'havien posicionat sobre el debat del compte @ElonJet. Amb això, les accions de Tesla van caure un 55% el 2022.
Les opcions podien passar per apostar per contingut audiovisual encara que el mitjà sigui escrit, especialment a TikTok i a Instagram. Però cada una d'elles té els seus avantatges i desavantatges i caldria fer un anàlisi previ sobre l'aposta total d'aquestes dues xarxes socials.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari