La Marta Caparrós és una jove comunicadora que va decidir marxar a Austràlia per millorar l'anglès. Però va quedar-se i va crear la seva empresa. Quines estratègies de comunicació ha fet servir per créixer? Ens ho explica dimecres 1 de juny de 10 a 12.
La Marta Caparrós és una jove comunicadora que, després d'uns primers anys en agències importants, va decidir marxar a Austràlia per millorar el seu anglès. Un cop allà, va veure un nínxol de mercat i va crear una empresa per ajudar els espanyols que volien fer el seu mateix recorregut i anar a passar una temporada a les Antípodes per estudiar. És un exemple clar de com una idea es converteix en un negoci.
El dimecres 1 de juny, de 10h a 12h, ens explicarà quines estratègies ha fet servir per fer créixer la seva empresa AUssieYouTOO a través de l’ús intensiu de les xarxes socials, les accions de comunicació a nivell internacional, les aliances amb marques potents i l’interès mediàtic que ha despertat la iniciativa que contempla l'educació i les oportunitats de treball, però també el turisme, els viatges i les experiències vivencials.
Dimecres 1 de juny de 10 a 12h
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari