• Què necessites per treballar?

    16 febrer, 2016

    Potser et cal redactar una bona nota de premsa, augmentar la satisfacció dels teus clients, aprendre noves eines de disseny i animació, fer un pla de comunicació interna o crear el teu blog. Amb les formacions del Col·legi aprendràs a fer això i més!

    Webinar: Com es fa una nota de premsa

    24/02/2016 (de 10:00 a 11:00). 1 hora.

    Aquest webinar dirigit per Carles Singla, ofereix les claus essencials per fer una nota de premsa adaptada a les necessitats dels mitjans i, per tant, tenir més possibilitats d’èxit en l’objectiu que sigui difosa o que resulti realment útil als periodistes que la reben.

    Dissenyar sense ser dissenyador

    29/02/2016 | 01/03/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
    07/03/2016 (de 09:00 a 15:00). 6 hores. GIRONA

    Sovint ens trobem que després de generar uns continguts en forma de text o dades també hem de produir les peces finals: notes de premsa, newsletters, informes acuradament enquadernats i presentats, gràfics, etc. Aquest taller dirigit per Marta Aguiló, presenta un conjunt d’eines fàcils d’utilitzar i gratuïtes per crear i editar contingut gràfic i dóna pautes i criteris per utilitzar-les.

    Periodista jove i freelance: com començar?

    02/03/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
    15/03/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. GIRONA

    Aquest curs, impartit per Nereida Carrillo, es proposa donar consells pràctics a persones que volen obrir-se un camí com a professionals freelance en el món de la comunicació, especialment, recent graduats i estudiants d’últims cursos. L’objectiu és aprendre a crear-se un perfil i definir una trajectòria professional, així com reflexionar sobre com proposar i administrar col·laboracions i resoldre dubtes pràctics sobre el dia a dia dels treballadors per compte propi.

    De tràfic web a clients satisfets: Inbound Marketing

    03/03/2016 (de 16:00 a 20:00). 4 hores. BARCELONA

    Aquest curs, dissenyat per Roger Bretau, dóna a conèixer l’Inbound Marketing, un conjunt de tècniques que s’utilitzen per aconseguir que un producte o una organització sigui present a la ment del consumidor en tot el procés de compra i convertir els clients en prescriptors. Es mostraran quins són els tipus de continguts ideals per a cada fase del procés de compra i les eines d’automatització disponibles avui dia.

    Moovly: vídeos animats

    04/03/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. BARCELONA

    Els vídeos són una de les eines que millor funcionen a la xarxa. En aquest camp apareix el vídeo animat, que ens permet explicar d’una manera senzilla, amena i molt directa temes densos que en format de vídeo tradicional serien molt més complicats de comunicar. Sílvia Llombart ens ensenyarà com crear un vídeo amb l’eina Moovly.

    Com es fa un pla de comunicació interna

    07/03/2016 | 14/03/2016 | 21/03/2016 (de 15:30 a 18:30). 9 hores, 3 sessions. BARCELONA

    La Comunicació Interna és un element clau de les organitzacions i la seva importància cada vegada és més valorada per la direcció de companyies, institucions i entitats de tot tipus. Aquest curs impartit per Belén Badia, té com a objectiu que els participants aprofundeixin en el coneixement de les tècniques i instruments que s’hi utilitzen i, sobretot, que aprenguin a estructurar-los en un Pla de Comunicació Interna.

    Introducció a Wordpress per a periodistes

    08/03/2016 | 15/03/2016 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA

    En aquest curs, impartit per Ariadna Fernández, aprendreu a utilitzar l’eina i publicar articles, fotografies i vídeos en el sistema de gestió de continguts wordpress.com

    Grups de treball:
    Formació

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.