Aspectes claus d'un projecte empresarial
Dilluns 27 de novembre (de 15:30h a 19:30h). Barcelona.
En aquest taller, dissenyat per Sílvia Marteles, els participants construiran una visió global de 360º del propi negoci o projecte empresarial identificant les àrees estratègiques de millora, a través de la fusió de la metodologia Canvas amb LegoSerious Play™
Eines per al treball col·laboratiu en xarxa
Dijous 30 de novembre (de 15:30 a 19:30). Barcelona
Com podem millorar i optimitzar el treball en xarxa? En aquest curs, a càrrec de Sílvia Llombart, descobrirem un seguit d’eines que ens facilitaran la gestió de les nostres tasques compartides en xarxa.
Webinar: ‘Introducció a les narratives per a mòbils i tauletes’
Divendres 1 de desembre (de 10:00 a 11:00). On-line
Els dispositius mòbils són una porta d’entrada als continguts dels mitjans cada vegada més important: en alguns casos, la meitat de les visites a la web procedeix de mòbils i tauletes. Nereida Carrillo mostrarà com es poden explicar històries periodístiques en uns dispositius marcats per la tacto lectura i les dimensions reduïdes.
Com parlar de forma eficaç en públic i amb mitjans de comunicació
Dilluns 11 i 18 de desembre (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Aquesta formació, dirigida per Josep M. Brugués, us proporciona les eines necessàries per afrontar amb èxit qualsevol intervenció davant un mitjà de comunicació o un altre tipus d’audiència.
Community Manager – Nivell avançat
Dilluns 11 i 18 de desembre (de 15:00 a 20:00). Manresa
En aquest curs, Enrique San Juan ens mostrarà les xarxes socials més importants que utilitza el periodista per comunicar-se amb la comunitat online i desenvoluparà casos pràctics en els principals canals: Facebook,Twitter, Youtube, Instagram i Linkedin. Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.
Com dissenyar un pla de Marketing digital
Dimarts 12 i 19 de desembre (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals per aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
Redacció de discursos
Dimecres 13 i 20 de desembre (de 16:00 a 19:00). Barcelona
A través d’aquesta formació, impartida per Montse Sanahuja, els assistents coneixeran els aspectes formals a tenir en compte a l’hora de redactar un discurs i, alhora, aprendran tècniques per generar empatia entre l’auditori, despertar interès i fer que els missatges clau siguin memorables.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari