Com dinamitzar les vendes online de productes i serveis
Divendres 3 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
L’objectiu del curs, a càrrec de Gerard Coca, és conèixer i poder aplicar estratègies de comunicació per potenciar les vendes online. El programa desenvolupa fórmules per optimitzar la visibilitat i usabilitat d’una web i la realització de campanyes de publicitat online per augmentar les conversions.
Eines de Google per a periodistes
Divendres 3 de març (de 15:30 a 20:30). Lleida
Dijous 9 de març (de 09:30 a 14:30). Girona
En aquest curs, dirigit per Sílvia Llombart, descobrirem aplicacions de Google menys conegudes, aprendrem a fer-les servir i veurem com podem incloure-les en el nostre dia a dia per facilitar-nos la feina i millorar la qualitat dels nostres treballs.
Webinar: Cómo optimizar tu perfil de LinkedIn
Divendres 10 de març (de 10:00 a 11:00). Online
Enrique San Juan explicarà com tenir un perfil optimitzat de Linkedin és el primer pas per accedir al món d’oportunitats laborals, col·laboracions, negocis que es creen en aquest ecosistema digital.
Introducció a Wordpress per a periodistes
Dilluns 13 i 20 de març (de 15:30 a 19:30). Barcelona
En aquest curs, impartit per Ariadna Fernández, aprendreu a utilitzar l’eina i publicar articles, fotografies i vídeos en el sistema de gestió de continguts wordpress.com.
Eines i tècniques de comunicació per a ajuntaments petits (i no tant petits)
Dimarts 14 de març (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Aquest curs, basat en l’experiència professional dels professors Marc Sureda i Lourdes Torres, es proposa donar a les persones que gestionen la comunicació municipal aquelles eines i tècniques que els permetran treure el millor partit de la seva tasca i aconseguir que el seu ajuntament sigui més transparent, conegut i ben valorat.
Introducció al protocol per a comunicadors
Dimecres 15 i 22 de març (de 15:30 a 18:30). Barcelona
Aquest curs, a càrrec d’Eduard Triay, pensat específicament per a comunicadors, permet conèixer els principis bàsics del Protocol i la seva vinculació amb els actes públics i privats de diferents àmbits; dominar les tècniques i eines bàsiques per a l’efectiva organització dels actes i reconèixer les sinèrgies relacionals i comunicatives que el Protocol aporta a empreses i institucions.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari