Workshop sobre Petició d'informació pública
Barcelona. Dilluns 24 de febrer (de 15:30h a 18:30h)
Girona. Divendres 20 de març (de 10:00h a 13:00h)
La llei de Transparència catalana permet als periodistes fer peticions d'informació pública per explicar històries periodístiques sobre aspectes socials, econòmics, mediambientals, etc. d’àmbit local. Karma Peiró ens ajudarà a conèixer els mecanismes i la manera més adient per aconseguir aquesta informació que serà única i exclusiva.
Dret penal i penitenciari per a periodistes
Barcelona. Dimarts 25 de febrer i 3 de març (de 09:30h a 14:30h)
L’objectiu del curs, coorganitzat amb el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, és donar al periodista les eines bàsiques per interpretar les resolucions i les notícies que surten de l’àmbit judicial amb rigor, conèixer el vocabulari jurídic i aportar el context necessari per fer les notícies més comprensibles.
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Barcelona. Dimecres 26 de febrer i 4 de març (de 09:30h a 14:30h)
En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats i repassarem totes les eines estratègiques online que podem posar a treballar per al compliment d’aquests objectius.
Gestió de YouTube Studio per a periodistes. Com treure'n profit
Barcelona. Dijous 27 de febrer (de 09:30h a 14:30h)
YouTube és la plataforma de vídeos que molts usuaris utilitzen per mantenir-se al fil de la notícia o bé estar al corrent de campanyes corporatives, entre altres opcions. En aquest curs, dirigit per Ivan Comas, t'ajudarem a potenciar aquest canal, com a periodista, comunicador o gestor de continguts.
Introducción al periodismo móvil
Online. Del dilluns 2 al dimarts 31 de març (6 hores)
L'objectiu d'aquest curs, impartit per Jordi Flamarich, és presentar les bases del periodisme mòbil i aprendre tècniques, nous formats i estils periodístics adaptats tant a la reduïda mida de la pantalla d'un mòbil com a la forma en què l'audiència accedeix i redistribueix la informació a través de les xarxes socials.
E-mail màrqueting amb Mailchimp
Girona. Dimarts 3 i dijous 5 de març (de 09:30h a 13:30h)
Barcelona. Dilluns 9 i 16 de març (de 15:30h a 19:30h)
En aquest curs, dissenyat per Marta Aguiló, veurem com programar i dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting i com gestionar de forma eficaç els nostres contactes. També s’examinaran diversos exemples i coneixerem les opcions de disseny i gestió de Mailchimp.
Storytelling: El nuevo género de la comunicación persuasiva
Online. Del dimecres 4 al dimarts 31 de març (12 hores)
Aquesta formació, a càrrec de Mario Sorribas i Francesc Ponsa, està plantejada des d'una perspectiva teòrica i pràctica, ofereix una definició del concepte i tècniques concretes en tres àmbits: la comunicació política, la comunicació empresarial i la creació de productes periodístics.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari