Linkedin per a empreses
Dijous 14 de juny (de 15:30 a 19:30). Barcelona
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa.
De periodista a consultor de comunicació
Divendres 15 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona
L’orientació d’aquest taller, impartit per Josep Salvat, és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi en la seva trajectòria i portar-la del periodisme de mitjans a la consultoria en comunicació. Es treballen aspectes com la preparació de propostes, la seva presentació i defensa davant del client, com interpretar els mitjans des de l’altre costat i, en definitiva, com obrir-se pas en un nou camí professional.
Introducció a les xarxes socials
Dilluns 18 i 25 de juny. (de 15 :30h a 19 :30h). Barcelona
L’objectiu d'aquest programa, dissenyat per Jordi Gamell, és proporcionar un bon coneixement de les xarxes socials des d’una perspectiva global i posar-lo a l’abast dels participants des d’un punt de vista pràctic.
Webinar: Crear infografies, gràfics i imatges interactives
Dimarts 19 de juny (de 15:30 a 16:30). Online
La informació en forma d’imatge arriba millor als nostres usuaris. És per això que cada cop és més important dominar eines que ens permetin fer infogràfics, gràfics interactius i convertir les nostres fotos en imatges interactives. En aquest webinar Sílvia Llombart ens ensenyarà a fer servir tres eines fonamentals: Piktochart, Thinglink i Infogram.
Com crear la teva marca personal
Dimarts 19 de juny (de 09:30 a 14:30). Girona
Dimecres 27 de juny (de 09:00 a 14:00). Tarragona
La gestió de la marca personal s’ha convertit en un element imprescindible per diferenciar-se i especialitzar-se com a professional de la comunicació en un context de transformació i en un mercat cada vegada més competitiu. L’objectiu del curs, a càrrec d’ Àngels Antón, és reconèixer les competències pròpies per aconseguir un posicionament diferencial i obtenir les bases d’una estratègia personal que doni visibilitat i valor a l’experiència i els coneixements de cada professional.
Narratives multimèdia: innovar per a un nou públic
Dimecres 20 i 27 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona
Aquest curs, dirigit per Nereida Carrillo, pretén ensenyar a elaborar fotografies interactives, mapes per a internet, cronologies interactives, històries a partir d’elements de xarxes socials, àudios integrats en textos, vídeos interactius i reportatges multimèdia.
Com aconseguir subscriptors per al teu mitjà digital
Dimecres 20 de juny (de 15:00 a 20:00). Manresa
Dijous 12 de juliol (de 09:30h a 14:30). Barcelona
Una de les estratègies més importants en el model de negoci dels mitjans digitals és la de la diversificació de les vies d’ingressos. El camí que ofereix més possibilitats i l’alternativa que s’està confirmant com a més efectiva per aconseguir nous ingressos és la dels usuaris a través de subscripcions o altres fórmules on aporten diners al mitjà. Ismael Nafría ens mostrarà diferents estratègies seguides per mitjans de tot el món per augmentar els ingressos procedents dels usuaris.
Tècniques de comunicació i expressió escrita
Dijous 21 i 28 de juny (de 09:30 a 14:30). Barcelona
A través d’aquesta formació, impartida per Montse Sanahuja, els assistents aprendran a redactar de manera clara, professionalitzada i adaptada als diversos documents corporatius. Aprendran també a dotar l’escriptura d’intencionalitat, quan calgui ser persuasius i coneixeran diverses eines que facilitaran la tasca d’escriure en el seu dia a dia.
Com elaborar i aplicar el storytelling
Dijous 21 de juny (de 09:30 a 14:30). Tarragona
En aquest curs, dirigit per Pilar Yépez, explorarem una visió del màrqueting i la comunicació com l’art d’explicar històries. Aprendrem els recursos del storytelling per construir missatges més eficaços, persuasius i connectados amb la nostra audiència.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari