Els col·legiats i col·legiades podeu beneficiar-vos d'un 10% de descompte del preu oficial de venda de tots els paquets turístics i altres productes que Viemocions ofereix a la seva pàgina web, inclosos els paquets fets a mida. El codi per accedir al descompte s'inclou a la newsletter del 15/10/19.
El Col·legi de Periodistes de Catalunya arriba a un acord amb l'empresa d'intel·ligència turística Viemocions/Sapienstravel per oferir els seus serveis a un preu especial. Viemocions ofereix un descompte equivalent al 10% del preu oficial de venda al públic publicat en la web i fulletons de Viemocions, de tots els paquets i altres productes turístics, tant en els estàndards oferts al web com en els que es puguin fer a mida sota petició. A més, es podran fer ofertes puntuals amb condicions més avantatjoses per al col·lectiu.
Viemocions és una agència de viatges especialista en propostes turístiques en l’àmbit de l’enoturisme, la gastronomia i la cultura. Aposten per un model de turisme que no és ferotge i que enriqueix tant a la societat d'acollida com als viatgers. El paradigma del turisme ha canviat: els turistes ja no volen "veure coses", ara volen "viure les coses"; és a dir, sentir-se més viatgers i menys turistes. Viemocions ens convida a fer un viatge emocional, sensitiu i estimulant per la cultura, les terres i les persones que ho fan possible.
Viemocions proporciona als col·legiats un codi d’accés per tal de poder fer les reserves amb les condicions acordades. Aquest codi s’utilitzarà en les compres en línia realitzades a la pàgina web i permetrà l’aplicació directa del descompte acordat en la compra de qualsevol producte. Per a les compres realitzades de manera personal, per telèfon o correu, serà suficient acreditar-se com a membre del col·lectiu. Caldrà acreditar la pertinença al Col·legi presentant el carnet acreditatiu vigent.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari