Emprendre i Innovar en Periodisme
22/01/2015 | 23/01/2015 (de 09:30 a 14:00). 9 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu d’aquest curs-taller és que cada participant surti amb el seu projecte de nova empresa (startup) periodística. Per això, la metodologia està orientada a aprendre no només escoltant sinó, sobretot, fent. S’analitzaran tots els projectes dels participants, estudiant cada fase i aportant eines i recursos.
Webinar: Privacitat del periodisme a Internet
30/01/2015 (de 10:00 a 11:00). 1 hores.
La gestió estratègica de la informació és un element central de tota pràctica periodística professional, des del manteniment de relacions professionals fins a la protecció de documents confidencials o exclusius. En aquest webinar s’aborden els aspectes de seguretat que un periodista ha de portar a la pràctica: l’elecció del dispositiu i connexions a Internet, el pla d’acció en cas d’avaries o pèrdues i les eines per a l’ús segur i anònim d’Internet.
Introducció al Protocol per a comunicadors
02/02/2015 | 09/02/2015 (de 16:00 a 19:00). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Aquest curs, pensat específicament per a comunicadors, permet conèixer els principis bàsics del Protocol i la seva vinculació amb els actes públics i privats de diferents àmbits; dominar les tècniques i eines bàsiques per a l’efectiva organització dels actes i reconèixer les sinèrgies relacionals i comunicatives que el Protocol aporta a empreses i institucions.
Periodisme visual
Disseny i imatge en els mitjans de comunicació escrits
03/02/2015 | 05/02/2015 | 10/02/2015 | 12/02/2015 | 17/02/2015 (de 16:00 a 18:00). 10 hores, 5 sessions. BARCELONA
Carlos Pérez de Rozas proposa un taller de treball sobre la influència de la forma en la posada en pàgina de la informació. El curs s’estructura en cinc sessions de dues hores de durada, cadascuna de les quals estarà centrada en un tema diferent. El fil conductor serà la rellevància del disseny i la imatge en els mitjans de comunicació escrits i el paper dels directors d’art, els fotògrafs i els il·lustradors, així com la constant recerca dels referents culturals a la història en general i la història de l’art en particular.
Gestió de xarxes socials per a mitjans de comunicació
04/02/2015 | 11/02/2015 (de 09:30 a 13:30). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
Cada vegada més, els lectors arriben a les notícies a través de les xarxes socials, sense passar per la portada digital del mitjà. Si aquestes xarxes es gestionen bé, s'arribarà a més lectors i ells mateixos multiplicaran la difusió dels continguts.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari