Cómo utilizar Instagram Stories
Del divendres 6 al dilluns 30 de setembre. Online
En aquest curs, dirigit per Laia Ros, veurem com alguns mitjans i empreses utilitzen Instagram stories per explicar notícies o transmetre missatges a la seva audiència de forma innovadora. Analitzarem com fer servir les eines de l’aplicació i crearem un conjunt de stories per construir un relat.
Storytelling: El nuevo género de la comunicación persuasiva
Del dilluns 9 de setembre al divendres 4 d’octubre. Online
Aquest curs, a càrrec de Mario Sorribas i Francesc Ponsa, ofereix una definició del concepte de storytelling i tècniques concretes per al seu desenvolupament, en tres àmbits: la comunicació política, la comunicació empresarial i la creació de productes periodístics.
Personal Branding 3.0
Del dimarts 10 de setembre al divendres 4 d’octubre. Online
Chal Jiménez ensenyarà a definir la Marca Personal, a concretar els valor afegits i punts forts i a planificar l’estratègia i accions de comunicació, promoció i vendes.
La informació judicial als Mitjans de Comunicació
Divendres 13 i i 20 de setembre, de 10.00h a 14.00h
L’objectiu del curs, dirigit per David Melgarejo, és donar al periodista les eines bàsiques per interpretar les resolucions i les notícies que surten de l’àmbit judicial amb rapidesa per identificar la notícia i aportar el context que la farà encara més comprensible.
Cómo conseguir subscriptores para tu medio digital
Del dillluns 16 al 30 de setembre. Online
Aquest curs, dissenyat per Ismael Nafría, pretén mostrar estratègies seguides per mitjans de tot el món per a augmentar els ingressos procedents dels usuaris. S’analitzaran tendències generals i es repassaran casos concrets en què els mitjans estan aconseguint subscriptors, socis i donants.
Workshop sobre Petició d'informació pública
Dimarts 17 de setembre, de 10.30h a 13.30h
La llei de Transparència catalana permet als periodistes fer peticions d'informació pública per explicar històries periodístiques sobre aspectes socials, econòmics, mediambientals, etc. d’àmbit local. Només cal conèixer els mecanismes i la manera més adient per aconseguir aquesta informació exclusiva. Amb aquest workshop, realitzat per Karma Peiró, aprendràs com aconseguir notícies úniques, aplicades a un àmbit local, per explicar noves realitats.
Escolta activa de xarxes socials
Dijous 19 de setembre, de 15.30h a 20.30h
L’objectiu és que l’alumne sigui capaç d’executar i implementar eines d’escolta activa de xarxes socials, també conegudes com social media listening, i treballar en la seva possible aplicació per millorar la comunicació i el màrqueting. En el curs, impartit per Miriam Hatibi, s’oferiran eines concretes per tal de poder definir i executar una estratègia d’escolta activa adaptada a les necessitats i recursos disponibles.
Digital Media Management per a comunicadors - Nivell avançat
Dijous 26 de setembre, 3 i 10 d’octubre, de 10.30h a 13.30h
Aquest curs, a càrrec de Chal Jiménez, mostra com es pot gestionar de forma efectiva la comunicació digital de qualsevol professional autònom, ensenya a definir l’estratègia adequada de comunicació digital d’una marca i a crear contingut que generi interès, engagement i ajudi a augmentar seguidors.
Taller de vídeo en directe per a xarxes socials
Divendres 27 de setembre i 4 d’octubre, de 10.00h a 14.00h
El vídeo en directe és un dels formats de moda a les xarxes socials. Permet connectar i interactuar en temps real amb audiències a Twitter, Periscope, Facebook, Instagram, YouTube i Linkedin. Apropiat per a marques, projectes, individus i institucions, el vídeo en directe té regles, tècniques i modalitats molt diferents del vídeo convencional editat. Exigeix del professional de la comunicació el coneixement i el domini de noves aptituds tècniques i expressives que cobrirem de manera pràctica en aquest taller, dirigit per Enrique San Juan.
2 Comentaris
Deixa el teu comentari