Aquest any 2015 el Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha ofert fins a 80 cursos amb un total de 505 hores de formació. Per les seves aules han passat 1.154 persones. En concret, 917 places han estat ocupades per col·legiats (79%), de les quals 658 han estat gratuïtes per a col·legiats en atur (57%). Les restants 237 (21%) han estat ocupades per públics no col·legiats.
Les enquestes d’opinió dels nostres alumnes mantenen el nivell de satisfacció d’exercicis anteriors, valorant amb un 9 l’organització dels cursos, amb un 8,5 la seva utilitat i amb un 8,9 la forma d’impartir i els coneixements del professor.
Els cursos amb més demanda han estat:
- Periodista, jove i freelance: com començar?
- Gestió de xarxes socials per a mitjans de comunicació
- Instagram: eines i tècniques per a comunicadors i empreses
- Introducció al protocol per a comunicadors
- Elaboració d’un Pla de Comunicació
- Community Manager- Nivell avançat
- Introducció al SEO
- De periodista a consultor de comunicació
- Maquetació de material corporatiu amb InDesign
- Wordpress per a periodistes
Per facilitar l’accés a la formació dels col·legiats/des en la seva àrea geogràfica s’han seguit organitzant edicions dels cursos en les diferents seus de les demarcacions del Col·legi, on s’han arribat a celebrar 22 edicions, amb l’assistència de 233 alumnes.
Paral·lelament als cursos presencials, també hem programat 20 webinars d’una hora pensant en aquelles persones que no es poden desplaçar o no disposen de prou temps i així actualitzen coneixements sobre una matèria de forma àgil i còmoda. Els temes que s’han tractat són complementaris dels cursos presencials i s’han centrat en eines molt pràctiques, com poden ser la creació d’imatges interactives, consells per millorar la redacció a la web o fer una nota de premsa.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari