L'estudi ha comptat amb la participació de 49 ajuntaments que representen 3,5 milions d'habitants. “Tothom de l’àmbit local amb qui hem parlat sembla ser conscient de la seva importància, però tothom té massa feina i massa pocs recursos per apostar-hi fermament”, assegura la coordinadora de l’estudi, Dolors Gordils. “Aquí hi ha molt per fer”, conclou. Ho corrobora, Jordi Martínez, soci fundador de Síntesi, que defensa que “comunicar internament hauria de significar crear una cultura comuna, fer partícips a tots els membres de l’organització del dia a dia i, sempre, comunicar primer a dins tot allò que es vol comunicar a fora”.
Aquest acte és una oportunitat per a periodistes i professionals de la comunicació per conèixer de primera mà les conclusions d’aquest estudi, que posa en relleu els beneficis de la comunicació interna a l’hora d’incrementar el sentiment de pertinença, millorar la productivitat i el clima laboral dins dels ajuntaments. A més, s’analitzaran les bones pràctiques de les institucions que lideren aquest àmbit i es debatrà com avançar cap a una cultura comunicativa més efectiva i cohesionada. L’estudi inclou també entrevistes i anàlisis de diversos responsables de comunicació interna, oferint perspectives sobre com aquestes pràctiques poden transformar les dinàmiques organitzatives.
Per aquest motiu, després de la presentació de l'estudi, hi haurà una taula rodona moderada per la periodista col·legiada Aurora Masip, i amb la participació de Maria Rodríguez, de l'Ajuntament de Barcelona, Marta Pérez, de l'Ajuntament de Terrassa, Montse Sanahuja, de l'Ajuntament de Viladecans i Joan Maronda, de l'Ajuntament de Rubí.
INSCRIPCIONS
2 Comentaris
Deixa el teu comentari