Premi a l’estratègia de comunicació de B-Grup Begudes Igualada
13 juliol, 2018
L’empresa guanya el Premi a la Millor Estratègia de Comunicació Empresarial de l’Anoia. El guardó és convocat per la Unió Empresarial de l’Anoia (UEA) i el Col·legi de Periodistes de Catalunya i es va lliurar ahir durant el sopar anual de l’entitat anoienca.
Els premiats amb el president de la Demarcació i l'alcalde d'Igualada.
Font:
UEA
El president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Enric Badia, va lliurar, ahir al vespre, el Premi a la Millor Estratègia de Comunicació Empresarial de l’Anoia a l’empresaB-Grup Begudes Igualada. El jurat del premi va destacar l’aposta per la comunicació online que ha dut a terme l’empresa distribuïdora de begudes coincidint en el 50è aniversari de la seva fundació. També es va valorar l’esforç realitzat per millorar la comunicació interna i externa i pel canvi de marca.
El premi es va fer públic en el marc del 18è sopar empresarial que organitza la Unió Empresarial de l’Anoia (UEA) i que va aplegar cinc-cents empresaris de la comarca en la nova nau industrial del Polígon Gavarreres d’Òdena. Va comptar, entre d'altres autoritats, amb la presència del president de la Diputació de Barcelona i alcalde d'Igualada, Marc Castells. Els altres guardonats de la nit foren la Càtedra A3 in Leather Innovation, Unicoop Cultural, DICOR ISM SL, Circuit Racing, Productos Agrícolas Macasa-Labin, Cubus Games i Xavier Bartrolí.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari