Webinar: Com fer cronologies interactives
22/04/2016 (de 10:00 a 11:00). 1 hora.
Les noves narratives per a webs estan canviant profundament els relats periodístics. Les històries amb un component temporal, com ara la biografia d’un personatge, l’evolució d’un conflicte o la història d’una organització, es poden explicar de manera innovadora. El clàssic relat cronològic de text amb paràgrafs encapçalats per dates pot convertir-se en una cronologia interactiva i multimèdia. Els alumnes s’introduiran amb Nereida Carrillo en l’elaboració d’aquest tipus de peces i coneixeran el funcionament de dues eines per fer cronologies interactives.
Linkedin per a empreses
27/04/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. BARCELONA
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs impartit per Pilar Yépez, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa.
Webinar: Logra usuarios comprometidos y activos en redes sociales
28/04/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
El Social Media es sólo una herramienta para conseguir tus objetivos de empresa. Uno de esos objetivos es el engagement con el usuario. En este webinar impartido por Pilar Yépez descubriremos qué es realmente el engagement, cambiaremos nuestra manera de entenderlo y lo convertiremos en un activo de la empresa que nos permita defender nuestra inversión en Redes Sociales, un activo con sus propios kpis y métricas que podamos evaluar según nuestros propios objetivos.
Visualitzar informacions: infografia bàsica
03/05/2016 | 10/05/2016 (de 15:30 a 20:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu principal del curs a càrrec de Jordi Català, és donar als participants eines per aplicar criteris, fórmules i solucions infogràfiques que els ajudin a resoldre problemes de comunicació en contextos que no necessàriament són periodístics. I també es proposen solucions infogràfiques per al periodisme modern en tots els seus vessants.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari