La Junta del CPC Lleida, acompanyada de la degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet, va celebrar divendres passat l’Assemblea Anual de la demarcació que feia anys que no es celebrava per manca de quòrum. La recuperació d’aquest acte, que es va celebrar a la Sala La Canonja de la Seu Vella, va servir en aquesta ocasió per reconèixer la tasca dels col·legiats i col·legiades que han estat membre de la Junta des de la creació del CPCLleida, l’any 1988, fins l’actualitat.
L’Assemblea, a la qual van assistir una quarantena de col·legiats, es va iniciar amb la intervenció de la degana que va agrair la confiança dels col·legiats vers al Col·legi durant tots aquests anys. Neus Bonet fou l’encarregada també d’explicar el V Congrès de Periodistes que tindrà lloc a la tardor i durant el qual es revisarà l’actual Codi Deontològic “per adaptar-lo a la nova manera de fer periodisme”, va dir, en referència a les xarxes socials.
Rafa Gimena, president del CPC Lleida, fou l’encarregat d’explicar els assistents el resum de les activitats dutes a terme durant el 2014, desglossades en formació, activitats socials i de promoció professionals, premis i actes institucionals. La Junta del CPC Lleida també va avançar els actes programats per aquest 2015, entre els quals destaca el Simposi de Llibertat de Premsa que es celebrarà el dia 4 de maig a Lleida; el pla de formació; la continuïtat dels dinars-tertúlia, així com un debat electoral sobre les properes eleccions municipals. La Junta també va exposar els contactes que s’estan fent per confeccionar un conveni entre el CPC Lleida i la Universitat de Lleida. Durant l’acte també es va recordar la campanya Col·legia’t!, per acollir nous col·legiats que puguin acreditar que el periodisme a estat la seva activitat durant els darrers 5 anys.
Prèviament a l’inicia de l’Assemblea, Pep Tort, director del Consorci del Turó de la Seu Vella , va donar la benvinguda als assistents a l’emblemàtica Sala La Canonja, moment que va aprofitar també per fer públic el conveni que el CPCLleida i el Consorci estan a punt de signar per tal que ambdues entitats col·laborin en el futur. El Conveni permetrà als col·legiat la visita gratuïta al monument de la Seu Vella, entre altres col·laboracions mútues.
L’Assemblea va posar punt i final amb els precs i preguntes.
Acte reconeixement membres Junta 1988-2014
L’Assemblea de la demarcació de Lleida del CPC fou el millor marc per agrair públicament a tots els col·legiats i col·legiades que al llarg d’aquests 26 anys han format part de la Junta de manera voluntària i desinteressada. Per celebrar-ho es va fer entrega a cada membre d’un pin de plata que reprodueix el logo del Col·legi.
Concert de Lexu’s: 10 anys i una nit
Per finalitzar l’Assemblea, el grup musical targarí Lexu’s, el cantant del qual és col·legiat –Carles Gómez- va delectar els presents amb un concert acústic, acompanyat al piano per Marcel Vall. El grup va interpretar cançons del seu últim disc ’10 anys i una nit’ que commemora els deu anys d’aquesta formació. Paraules, Abraça’m o Cau foren algunes cançons en acústic que els col·legiats i col·legiades assistents van poder escoltar en directe.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari