Eines de comunicació digital de l’era post-Facebook
02/02/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
En aquest taller a càrrec d' Enrique San Juan, coneixerem les principals eines que cal considerar i dominar per estar en la punta de llança de la comunicació digital. En tractarem les característiques, com utilitzar-les i de quina manera ens poden ajudar a potenciar l’audiència i la visibilitat dels nostres projectes de comunicació com a periodistes.
La imatge personal com eina de comunicació
03/02/2016 | 10/02/2016 | 17/02/2016 (de 15:30 a 18:30). 9 hores, 3 sessions. BARCELONA
La imatge personal és un recurs molt important que es suma al conjunt d’habilitats comunicatives que cada persona posa en pràctica per aconseguir l'èxit en qualsevol àrea, tant si és en l'àmbit professional com en el personal. El propòsit d’aquest curs impartit per Montse Guals, és facilitar als participants els coneixements necessaris per a adequar la seva imatge personal i aconseguir comunicar més i millor, en cada moment, situació i lloc.
Eines i tècniques de comunicació per a ajuntaments petits (i no tan petits)
05/02/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
Aquest curs, basat en l’experiència professional dels professors Marc Sureda i Lourdes Torres, es proposa donar a les persones que gestionen la comunicació municipal aquelles eines i tècniques que els permetran treure el millor partit de la seva tasca i aconseguir que el seu ajuntament sigui més transparent, conegut i ben valorat.
Webinar: Cómo crear un plan editorial para Redes Sociales
11/02/2016 (de 10:00 a 11:00). 1 hora
Las Redes Sociales y las herramientas de comunicación digital son hoy en día el vehículo de comunicación más eficaz con consumidores y clientes. La base de este reto es la preparación de un plan editorial estructurado y coherente con nuestra estrategia de redes sociales. Descubre cómo llevarlo a cabo y sacarle todo el partido en este webinar dirigido por Pilar Yépez.
Tècniques de redacció publicitària
11/02/2016 | 18/02/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
Aquest curs, a càrrec de Maria Gratacós, pretén donar unes eines de redacció efectives per a la seva immediata aplicació en la creació publicitària. Donat que el Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya ja ofereix altres programes dedicats al màrqueting, a les xarxes socials, a la redacció periodística, al branding i a l’storyteling, aquest s’enfocarà especialment a les tècniques literàries que s’apliquen actualment en la creació de publicitat, partint dels casos existents en el mercat.
Indicadors d’èxit i mètriques en xarxes socials
16/02/2016 | 23/02/2016 (de 15:30 a 18:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu del programa impartit per Pilar Yépez, és entendre què significa realment cadascuna de les mètriques de mesura de resultats en xarxes socials i aprendre com aplicar-les per disposar d’indicadors de l’èxit d’una estratègia i les seves corresponents accions.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari