Organització d'esdeveniments
Barcelona. Divendres 19 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Els objectius d'aquest curs, dirigit per Josep Salvat, són capacitar els participants per organitzar esdeveniments des d’una perspectiva professional i rigorosa; mostrar-los com trobar eines i recursos adequats a cada pressupost; desenvolupar la part creativa de l’esdeveniment i treballar metodologies i trucs per gestionar cada projecte de principi a fi.
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Barcelona. Dilluns 22 i 29 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.
Webinar: Com es fa una nota de premsa
On line. Dilluns 22 de gener (de 15:30h a 16:30h)
Aquest webinar, impartit per Carles Singla, ofereix les claus essencials per fer una nota de premsa adaptada a les necessitats dels mitjans i, per tant, tenir més possibilitats d’èxit en l’objectiu que sigui difosa o que resulti realment útil als periodistes que la reben.
Periodista freelance: com començar?
Barcelona. Divendres 26 de gener (de 09:30h a 14:30h)
Aquest curs, dirigit per Nereida Carrillo, es proposa donar consells pràctics a persones que volen obrir-se un camí com a professionals freelance en el món de la comunicació. L’objectiu és aprendre a crear-se un perfil i definir una trajectòria professional, així com reflexionar sobre com proposar i administrar col·laboracions i resoldre dubtes pràctics sobre el dia a dia dels treballadors per compte propi.
Taller intensiu de creació de continguts per a xarxes socials
Barcelona. Dimarts 30 de gener i 6 de febrer (de 09:30h a 14:30h)
Cada canal té les seves característiques i detalls. En aquesta sessió intensiva amb Enrique San Juan, els participants descobriran de forma 100% pràctica com crear continguts d'alt valor per a les quatre xarxes socials més importants en base al model del cas, en viu i en directe.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari