Si vols descobrir un nou perfil laboral amb demanda creixent, la demarcació Catalunya Central t'ofereix un curs de formació per descobrir les eines que cal dominar per esdevenir el responsable de gestió de les xarxes socials d'una empresa o institució.
Les xarxes socials han vingut per quedar-se i les empreses comencen a necessitar –amb urgència– professionals que puguin gestionar la seva presència al núvol: web, blogs, Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube i moltes més. És el moment del Community Manager, o responsable de gestió de xarxes socials, un nou perfil laboral que creix amb força i representa una oportunitat real per als professionals de la comunicació.
En el curs que hem programat pel dilluns 26 d'octubre, de 4 a 8 de la tarda, descobriràs què cal per esdevenir un Community Manager, quines són les eines amb les que treballa, quines tàctiques utilitza i –per damunt de tot– què se'n espera a escala empresarial i institucional. En aquest enllaç pots fer la inscripció. El curs se celebrarà a la seu de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes, a la Plana de l'Om, 6, primera planta, de Manresa.
Programa
Les xarxes socials
El repte de la sociabilitat
L'empresa davant les xarxes socials
El focus de les persones a les comunitats
Les xarxes més destacades i la seva orientació
En quines xarxes estar
El pla de presència social
L'índex de rellevància social
El Community Management
Màrqueting, Imatge i Comunicació, Relacions públiques
Requisits tecnològics, el que s'ha de saber
Experiència vàlida en entorns 2.0
Com transformar missatges adversos en or
Mètodes d'èxit per projectar valors corporatius
Com avaluar resultats de presència social
Pràctiques adequades i inadequades
Com convertir-se en Community Manager
Requisits i habilitats 2.0
Principis d'or a la gestió de comunitats
Monitoritzar i moderar els comentaris
Eines de multigestió de continguts
El dia a dia del manteniment de diverses comunitats
Com gestionar eficientment la càrrega de feina
Sortides laborals
Oportunitats per a freelancers
Oportunitats per a professionals dins les seves empreses
Estar a l'última, una requisit 2.0
Recursos per a Community Managers
Metodologia
El curs segueix el mètode propi d'Enrique San Juan d'explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora de conceptes d'avantguarda tecnològica englobats en el temari. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals, exercicis grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.
Destinataris
Periodistes, redactors independents i productors de continguts
Responsables de comunicació corporativa
Blocaires particulars o professionals
Directors de gabinets d'imatge i comunicació
Responsables de màrqueting
Professionals lliberals
Autònoms
Emprenedors
Enrique San Juan González
El professor del curs és periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari